Mek Arab……..

Ni die 2 ketul Mek Arab baru balik… Sepatutnye flight sampai dlm pkl  10.15pm tapi terlambat sampai atas sebab2 yg terpaksa dirahsiakan..sampai dalam pukul 12 lebih kalau tak silap..huhu…dapat la diorang raye kat Malaysia gak..kalau tak mesti Egpyt akan mengalami banjir yg dahsyat pada 1 Syawal nti…kui3

21 thoughts on “Mek Arab……..

  1. @Fiza: Hahaha…tidak sopan kah?? Bole cadangkan kata ganti diri yg lebih sesuai untk mek Arab 2 ketul ni??? kui3…

    @adeq: haha…ni btl2 adik ke or kc ngan deena yg menyamar jadi adik…hahaha…

    @Kc: cess…bukan anda yg dimaksudkan comel tu yek…tetapi pramugari yg berada disebelah kanan sekali tu…..wakakaka

  2. hahahahahaha..tu btol2 adek lah..
    die y ckp kat kc psl entry abg nie..
    hahahahahha..
    c..adek pun menyokong kc what..
    hahahahaha….
    abg jeles la tue xnak mengaku..hahahahahaha

  3. ceh….
    kemegahan ap y tertonjol di perut itu??
    hahahahaha..
    muahaha..
    eyh2 abg..
    nak sume pic2 kitorg n pic adam..
    hohoho…
    external disk suda sihat..
    sbnrny kabel die y rosak..
    prison break ad 4 season..
    muahaha

  4. hahaha…….kemegahan apa?? lu pikirlah sndiri..wakaka..
    nak sume pic korang? abg pun tak pasti la ade ke tak..abg nye external hardisk kene kebas…ade pun tk bnyk sngt la…
    weh…ade sume ke?? season 1 until 4?? bgs2…lagi satu..house ngan harry potter jgn lupe bwk blk..haha..kalau tak bwk abg tak anta blk kampung..wakaka…

  5. ceh..sape y kebas abg nye xternal disk??
    yelah..sume pic kitorg…termsk la y kat klia aritu..
    huhu..erm..harry potter 6 pic die x cntklah..kene donload blik..
    aah..ad season 1-4..huhu…
    ari ap ag cuti nie?hahahha…
    h1n1 kat cnie mkn truk lor..

  6. uiks..ad problemo…
    prison break tue…folder die da kosong!~
    grrrr…..ap hal ntah..sume isi kandungan nye telah gugur…
    waaa~~~~

  7. x de maknenye nak menyamar..

    @kak cik:sape kate adeq sokong kak cik…
    adeq x kate pon..
    perasan je lebih kak cik ni..
    huahuahua
    kahkahkah..
    jgn marah..

  8. skati r hehe..
    abg pon same gak..
    jap abg..jap hakim..
    hhehe
    abg blk sini bile???
    k.teh blk skali ngan abg ke?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s