cousin……..

Gamba ni waktu balik raye haji ari tu..lambat sikit upload…sebab internet kat rumah takde…diorang ni sume cousin aku….comel gile…..yang paling rapat ngan aku yang abg die ni…haziq…yang adik die yang posing tah pape tu hasif….tak bape nak sangat ngan aku..sebab dah jarang balik…hasif ni kalau nak dengar suare die mmg la susah…huhu…ari tu dah dekat2 nak balik baru la dpt dngr..tu pun lepas aku bagi die main kamera aku..hehe….

sape setuju diorang ni comel??? sila vote yek..haha……

Advertisements

6 thoughts on “cousin……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s